like an island in the sun

Gårdagens midsommarafton var händelserik och grymt rolig.
 
Dagen spenderades på Ekerö vilket börjar bli en standard för mig när det är högtider hahaha! Vi åt gott hos familjekompisar och hade det allmänt kul.
 
Senare på kvällen runt 10 drog jag och Becca iväg till Stora Mossen och mötte upp kompisar för att sedan bege oss upp till Josse och där hade vi grymt kul med Ekerö-folk och annat folk från lite över allt. Kul att träffa nya personer och andra som man inte sett på länge.
 
Idag ska vi åka hem till Dahen som fyller 17 år imorgon och tjocka en massa gotti som hon har fixat. Ska bli mys att bara vara med vänner, ta det lugnt och äta hahaha. Typ det bästa med sommaren, att man kan äta så jäkla mycket. Tur att jag tränar också annars skulle jag fixat på några kg extra.
 
Har bara en massa suddiga bilder från när jag går upp för en trappa och pratar med mobilen igår så det är inte värt att lägga upp här på bloggen, haha!
 
Puss!
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype