gått om varandra så många gånger nu

Sitter ensam uppe i soffan med en mysfilt på benen och lyssnar på musik.
Tog en paus från serietittandet. Är helt fast i en serie som heter The Carrie Diaries. Tonårsdrama, lätt att relatera till och en galet cpsnygg kille med. Scenerna med honom antar jag är de bästa hashjajajhaha.
 
Idag valde jag och Becca att väcka Alva för att bjuda in oss själva på ett första pooldopp hemma hos henne. Det var bääääst! Poolen hade en någorlunda bra temperatur och vi simmade runt lite och garvade åt varandra. Vi solade i Alvas fatboys så nu är vi ännu brunare och finare. Boyzen gillar. Nejmen det var hur mysigt som helst. Vi blev även bjudna på jordgubbar och glass. Jag var vrålhungrig så jag åt upp allting på en gång.
Sedan drog jag och Becca hem.
 
Jag lagade finmiddag till mig,mamma och Sofia eftersom jag inte hade något bättre för mig, plus att jag fortfarande var hungrig. Ville inte behöva vänta på att mamma och Sofia skulle komma hem för att då börja göra mat så jaaa, är man hungrig så är man.
 
Imorgon sticker jag hem till Tanz för att myspysa lite, har inte varit hemma hos henne på tuuusenlänge så det ska bli kul!
 
Puss
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype