förlåt att jag aldrig sagt förlåt

  1. Name: Hanna
  2. Age: 17
  3. 3 Fears:  Mörkret, ormar och sprutor
  4. 3 things I love: Mat, vännerochfamilj, sommar
  5. 4 turns on: Fina händer, humor, luktar gott, omtänksam
  6. 4 turns off: Dålig klädstil, dryg, luktar bajs, 
  7. My best friend: Har massor med fina vänner!♥
  8. Sexual orientation: I like dem boyz
  9. How tall am I: 1.60 kort fjärt
  10. What do I miss: Att ha någon speciell att prata med dag och natt
  11. What time were I born: Ingen aning, vet att jag är född i april i alla fall
  12. Favourite color: Det varierar men jag tycker mycket om marinblå
  13. Do I have a crush:  Asså nja nje nja
  14. Favourite quote: Always be Batman
  15. Favourite place: Mah.. finns många. Men jag tycker om mina sängar
  16. Favourite food: Gyros i alla tider
  17. Do I use sarcasm: Oh ya
  18. What am I listening to right now: Bruno Mars - Treasure
  19. First thing I notice in new person: Klädstil och om han/hon snackar mycket hahaha
  20. Shoe size: 37/38
  21. Eye color: Gröna och liiitititie blåa
  22. Hair color: Jag vet inte typ mörkt blond, guldyadayada
  23. Favourite style of clothing: Alltså nu på sommaren har jag börjat tycka om att ha långa klänningar på mig men annars är det alltid grymt skönt att gå runt i sköna jeans, tröja och hoodiepoodie. Beror ju helt på vad man känner för att ha på sig vavava
  24. Ever done a prank call? Oh yes
  25. Meaning behind my URL:  Jag vet inte... det var en Razorlight-låt som jag aldrig lyssnat på, men jag antar att den passar bra eftersom tonåringars logik över livet är helt överrubbad så att säga.
  26. Favourite movie: Perfect Sense, Amélie och säkert en massa fler. Sagan om Ringen och Harry Potter är alltid najs också.
  27. Favourite song: Har ingen riktig favoritsång som jag bara kan snappa upp sådär men jag tycker jättemycket om att lyssna på Coldplays See you soon, Petters Tills döden skiljer oss åt och Oskar Linnros Plåster.
  28. Favourite band: Coldplay om jag ska vara sådär enkel
  29. How I feel right now: Glad, trött och lite sällskapssjuk
  30. Someone I love: Min familj och mina vänner
  31. My current relationship status: Single and ready to mingle
  32. My relationship with my parents: Bästa
  33. Favourite holiday:  Julen är alltid mys
  34. Tattoos and piercing i have: Öronen
  35. Tattoos and piercing i want: Vill ha fler i öronen men är fett feg hahaha, tatuering är bara snyggt när man är ung och dum... har ingen aning om vad jag skulle vilja ha
  36. Do I and my last ex hate each other? Haha nej men det är väl inte världens bästa situation heller
  37. Do I ever get “good morning” or “good night ” texts? Alltid av klassisarna ♥
  38. Have I ever kissed the last person you texted? Hahajajsahsaha Tanz ja!
  39. When did I last hold hands? Kommer inte ihåg men tvingar Tova att hålla hand hela tiden haha
  40. How long does it take me to get ready in the morning? Sammanlagt inte särskild lång tid
  41. Have You shaved your legs in the past three days? Njeeee tror faktiskt itne det
  42. Where am I right now? Sofias rum
  43. If I were drunk and can’t stand, who’s taking care of me? Senast var det Bohlin lol
  44. Do I like my music loud or at a reasonable level? Alltid högt som fan, är i princip redan döv så ja..
  45. Do I live with my Mom and Dad? Separat jaa
  46. Am I excited for anything? Att flytta whoop jaa!!
  47. Do I have someone of the opposite sex I can tell everything to? Jag har haft det
  48. How often do I wear a fake smile? Inte särskilt ofta :))))))
  49. When was the last time I hugged someone? En kvart sen kanske
  50. What if the last person I kissed was kissing someone else right in front of me? Don't mind
  51. Is there anyone I trust even though I should not? Ingen aning, kanske
  52. What is something I disliked about today? Dåligt väder
  53. If I could meet anyone on this earth, who would it be? Typ One Direction hafhfhahfahlbla
  54. What do I think about most? Allt och inget, poesi
  55. What’s my strangest talent? Rapa som en man
  56. Do I have any strange phobias? Njae inte som jag kommer på
  57. Do I prefer to be behind the camera or in front of it? Om jag är snygg så är det ok att vara framför ;)
  58. What was the last lie I told? Någon månad sen kanske
  59. Do I perfer talking on the phone or video chatting online? Beror på vem personen är
  60. Do I believe in ghosts? How about aliens? Alltså jaa ibland, om jag tänker på saken alldeles för länge
  61. Do I believe in magic? Njae, men det skulle vara skönt att få brev från Hogwarts ändå
  62. Do I believe in luck?  Ja! :)
  63. What's the weather like right now? Mulet och tråkigt
  64. What was the last book I've read? Snabba Cash
  65. Do I like the smell of gasoline? Mmmm jaa
  66. Do I have any nicknames? Hanzy, Hannz, Hannis, Hannispannis kom på nåt bra ni, typ HotChick96
  67. What was the worst injury I've ever had? Hmm mitt knä antagligen och när jag slog upp hakan
  68. Do I spend money or save it? Beror på
  69. Can I touch my nose with a tounge?
  70. Is there anything pink in 10 feets from me? Sofias klänning 
  71. Favourite animal? Hundiz
  72. What was I doing last night at 12 AM? Kollade på en astråkig film
  73. What do I think is Satan’s last name is? Känns inte riktigt som att han/hon är personen som har ett efternamn
  74. What’s a song that always makes me happy when I hear it? Sweet Disposition med The Temper Trap
  75. How can you win my heart? Visa att du verkligen vill, på rätt sätt
  76. What would I want to be written on my tombstone? En person som har förändrat världen på ett betydane sätt plus att jag var vrålhet enda tills jag dog.
  77. What is my favorite word? ...när kentaro säger bajs
  78. If the whole world were listening to me right now, what would I say? Sluta vara så jävla ego och fixa mat till alla andra som behöver, fixa lite fred och var glad över att ni var de som fick ett liv i denna värld.
  79. Do I have any relatives in jail? Nej
  80. You accidentally eat some radioactive vegetables. They were good, and what’s even cooler is that they endow you with the super-power of your choice! What is that power? Flyga lätt
  81. What is my current desktop picture? Någon härlig naturbild
  82. Bought condoms? Haha nej
  83. Gotten pregnant? Aja, nej
  84. Failed a class? Nej är perfect
  85. Kissed a boy? Ja
  86. Kissed a girl? Ja
  87. Have I ever kissed somebody in the rain? Hahaha inomhus ja
  88. Had job? Aa typ
  89. Left the house without my wallet? Hela tiden
  90. Bullied someone on the internet? Nej
  91. Had sex in public? Nepp
  92. Played on a sports team? Yaaaa
  93. Smoked weed? Nej
  94. Did drugs? Nej
  95. Smoked cigarettes? Yes
  96. Drank alcohol? Yes
  97. Am I a vegetarian/vegan? Noo
  98. Been overweight? Säkert
  99. Been underweight? Yiepp
  100. Been to a wedding? Jaa
  101. Been on the computer for 5 hours straight? Lol, Sims all the time
  102. Watched TV for 5 hours straight? Säkert
  103. Been outside my home country? Lämnar aldrig Sverige. Fast jo
  104. Gotten my heart broken? På sätt och vis
  105. Been to a professional sports game? Jaa
  106. Broken a bone? Nepp
  107. Cut myself? Inte med flit
  108. Been to prom? Jaa
  109. Been in airplane? Yes
  110. Fly by helicopter?  Neej men var på väg att göra det när jag var i Las Vegas förra sommaren
  111. What concerts have I been to? Som jag kommer ihåg: Coldplay, Veronica Maggio och några med mina föräldrar som jag inte kommer ihåg vad det var lol
  112. Had a crush on someone of the same sex? Nej
  113. Learned another language? Ja
  114. Wore make up? Yes, ser död ut annars
  115. Dyed my hair? Slingat om det räknas
  116. Voted in a presidential election? Nej
  117. Rode in an ambulance? Nej, är dock stammis på sjukhus
  118. Had a surgery? Yes
  119. Met someone famous? Jaa
  120. Stalked someone on a social network? Pfft, aldrig..
  121. Peed outside? I onsdags sist
  122. Been fishing? Jaa
  123. Helped with charity? Ja!
  124. Been rejected by a crush? Yes
  125. Broken a mirror? Nej
  126. What do I want for birthday? Ny dator
  127. How many kids do I want and what will be their names? Tre maybe, Måns, Jonas och Måns
  128. Was I named after anyone? Nej tror inte det
  129. Do I like my handwriting? När jag skriver snyggt ja...
  130. What was my favourite toy as a child? Mina Bratz hahash
  131. Favourite Tv Show? Pretty Little Liars, Game of Thrones, Fringe, Supernatural, Keeping Up With The Kardashians lol
  132. Where do I want to live when older? I Sverige (stenrik, alltså hus överallt i världen också)
  133. Play any musical instrument? Spelade fiol från trean till åttan haha, spelar litelite gitarr också och är helt ok på bas också
  134. One of my scars, how did I get it? Det största är på mitt vänstra knä efter min operation för några månader sen. Opererade främre korsband och båda menisklarna.
  135. Favourite pizza toping? Standardpålägg.. Sen är det gott med curry och kyckling haha
  136. Am I afraid of the dark? Mmmm
  137. Am I afraid of heights? Nej
  138. Have I ever got caught sneaking out or doing anything bad? Jo
  139. Have I ever tried my hardest and then gotten disappointed in the end? Jaa
  140. What I'm really bad at? Ha orken att träna själv
  141. The meanest thing somebody has ever said to me: Det som jag har tagit åt mig, typ att jag är platt (om ni fattar ey)
  142. What I'd do if I won in a lottery: Beror på summan, men om det var fett med pengar skulle jag resa med vänner, äta god mat och shoppa som en galning och kanske ge bort en del av det också
  143. What do I like about myself: Jag tycker om min kropp när jag tränar (wtf), mitt hår och mina ögo
  144. Something I fantasise about: Not being single ahahaha
alltså.. jag försökte lägga in bilder i själva listan för att liva upp skiten men den fuckade så det blev inte så...
 
har inget att skriva om förutom att det åskade imorse för första gången.
 
Puss











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype