det finns plåster som man måste riva av

Nu äntligen verkar det som att vårt internet fungerar igen. Det har varit helt vajigt enda sen i fredags så yeah. Plus att jag har lite att blogga om nu, hela denna vecka har varit otroligt stressig.. typ.
Hela veckan mentalt var en berg -och dalbana eftersom jag var nervös inför vissa prov och emellanåt hade det chill så jag visste liksom inte riktigt när jag skulle andas ut och säga att jag på något sätt klarat det.
    Franska muntliga gick väl som jag trodde, dock var jag i en annan grupp men det var inget problem för mig. Jag kände personerna bra.
I fredags gjorde jag mitt "omprov" igen, dock bara E-prov, vilket jag fick världens fetaste panik över efteråt eftersom att jag visste att jag svarat fel på sista frågan vilket kunde betyda att jag kanske skulle få F på detta prov också eftersom jag inte alls pluggat till de andra frågorna som kom innan. 
Gick med en jävla tyngd på huvudet när jag skulle hem och försökte tänka på allt annat som fanns än det jävla provet jag nyss gjort.
Mamma drog ner mig till bryggan efter att jag solat lite på balkongen och väl på bryggan fick jag ett sms från Schoolsoft där min lärare skrev att jag klarat provet. Ville seriöst skrika högt och slänga mobilen i vattnet och edan hoppa i och hämta den igen.
Sån sjuk lättnad!!
Sedan drog vi iväg till Täby Centrum och köpte avslutningsklänning (lol), åt på Chillbox och åt sedan en bra jävla fet-middag på något kebabställe. Nomnomnom.
Igår var jag hemma hos Hivron och åt god mat och kollade på Mama och Warm Bodies.
Idag dog vi ner till bryggan igen fast med Sofia med och solade och skojade lite innan vi drog iväg till Drottningholm för att ha picknick med Sofias handbollslag och spela brännboll. Jag satt dock och kollade på eftersom jag inte får springa vavava. Eller jo lite men ska man spela brännboll ska man kunna springa på riktigt...
 
Ska äta nåt!
 
Puss!
Hanna
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype