We shine like small town stars through the best days of our lives

För exakt en vecka sedan drog jag, mamma och Sofia + vår nyinköpta puppytjockis Love ner till Västkusten för att spendera sju otroligt härliga dagar där.
Varma och soliga dagar spenderades på klippor där vi badade och solade så länge vi orkade.
Västkusten var verkligen ett bra val, det var ett sånt härligt ställe att vara på, tyst och vackert. Klipppor och vatten som omringade en och vita hus på pelare överallt. Om jag blir rik någon dag ska jag köpa ett hus i Kungshamn eller Smögen och bo där halva sommaren.
 
Men, det är alltid skönt att känna lukten av hemma efter ett tag. Nu är jag hemma i några dagar och sen sticker jag iväg till Norrtälje för att träffa kompisar och ha kuuul! Sen blir det Rihanna med Dilvan och sedan upp till Falun. SEN FUCKING FLYTTAR JAG FRÅN VÄLLINGBY OCH BETONGEN FÖR GOTT... shit.
 
bäy
 
denna bild slog ju allt eftersom detta är ett fett bevis på att jag typ är någorlunda efterbliven. tja.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype