Update

Sawaddee ka

Lite uppdatering här va, det vår så länge sen sist. Jag saknar Sverige, svensk sommar, färska jordgubbar, att bada i Mälaren, att grilla på favoritklippan, att vara uppe till fyra på natten men solen har fortfarande inte gått ner, snabb internet, min mobil, mina päron men mest av allt mina underbara kompisar. Trots att jag saknar Sverige så mycket så vill jag ändå stanna här i Thailand ett litet tag till för det finns många saker jag kommer sakna här i Thailand när jag åker härifrån. Varför kan inte Sverige och Thailand ligga bredvid varandra som Sverige och Finland? Kanske om 47648429 år, kanske.

Just nu är klockan 00.24 och imorn ska jag upp klockan 05.45 och kolla på soluppgången och bada i havet för sista gången. Sedan åker jag till Bangkok och ska på ett konsert!!! Det ska bli superkul!
godernatt, puss

Gamm






mer bilder kommer när jag kommer hem, håll utkik ;)











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype