Vi är inte såna som i slutet får varann.

Vi var inte de som höll händerna i stan eller skickade söta sms me hjärtan,och inte var vi de som köpte alla hjärtansdag presenter till varandra.Vi  kysstes aldrig hejdå då vi skiljdes åt.Vi var inte heller de som pratade i telefon i timmar.Vi var de som gick nära varandra på stan men som aldrig gick hand i hand.Jag var inte den som skickade "jag saknar dig redan"smset i buss 115 7 minuter efter att vi sagt hejdå och han var inte den som ringde dagen efter eller dagen efter det.Vi bara var.
 
Så jag gick den två minuters långa promenaden hemåt som aldrig riktigt var menad för mig. och jag vet att du aldrig riktigt tänker på mig och att jag aldrig riktigt ville det heller. att vi båda två visste att vi aldrig riktigt skulle bli "oss" och att betydande kyssar mitt i natten aldrig riktigt var gjort för dig och mig.
så istället står vi fastfrusna i snön i rådhusparken och röker i takt med hjärtslag som aldrig riktigt slog för varandra.
 
Men det är väl som han säger,Vi är inte såna som i slutet får varann.
 
//TANZILA♥
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype