Dom säger att jag varit trasig,men aldrig har jag varit hel.

Var på långpromenad med mor i morse och det tog ett tag innan jag märkte att allt snö var borta.
 
Kan knappt sova om nätterna ligger sömnlös och tänker på ingenting,känner mig tom och går runt med påsar under ögonen och skrämmer folk.Kanske blir det bättre när skolan börjat och man är tillbaka till verkligheten,skolan,nya kompisar,skratt och plugg.
 
Vet inte vad som håller mig uppe,kanske är det Patrik en gård bort som spelar gitarr och röker gräs,eller är det grannens katt som sitter på balkongen och letar efter månen när den är på andra sidan av huset?
 
Men nej det är ju inte Patrik eller katten,det är ju jag.
 
//TANZILA











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype