Tystnad,Tagning,Explosion.

Lever vidare som ett februarispöke som väntar på värmen.Har pluggat satmycket och ätit onyttigt.Jag orkar inte bry mig längre,min mamma tycker jag är snygg.När alla mina kompisar gymmar och äter nyttigt kommer jag hem och tar ut allt snuskigt gott och allt som är sjukligt onyttigt och trycker i mig det.Det gör mig lycklig.Ska dö av fettma.
 
Okej men ärligt.Såg en film som heter Into the wild.En sådan film som man tänker på i tre veckor efter.Filmen fick mitt liv att verka som ett spel.En mall som man måste leva efter.Tänk er att bo i skogen?I naturen vartsomhelst hundra tusen mil ifrån stan.Med sina egna tankar,skogen och himlen.Där spelar det ingen roll om du är svart eller vit,inga lagar att följa,ingen politik eller någor sånt,Tänk er att resa jorden runt eller gå ut på värsta äventyret?Jag menar tänk er,vi har ett liv och vad gör vi?Äter sover jobbar jobbar jobbar gifter oss får barn och dör.Och vi förstör jorden med all vår skit,alla disskutioner hit och dit kan man inte bara vara?!Vad har samhället gjort oss till?Jag skyller inte på att det är "Deras"fel,för jag är med i det,alla är med i det.Vi har växt upp med det.
 
Nu tror ni att jag blivit galen men då ber jag er tänka om och kolla på Into the wild.
 
Fuck Society!
 
//TANZILA











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype