"Tänker aldrig mer ha fötterna på jorden."

 
 
Slutade skolan tidigt och när jag kom ut var det soligt och gruset på vägen var borta,det kändes ju som vår.
Himlen är fin ikväll och jag vill sitta uppe på taket och prata om allt och inget med Hanna.Om det vore en sommarkväll förstås.
 
Ni vet när dinosaurierna dog ut när alla metiorer o skit förstörde allt,tänk om det var människor som kom som aliens och som tog över jorden?
 
Ska tatuera mig med Max iallafall men vet inte vad hm...Kanske en fin text eller något jag vet inte.
Drack röd mjölk igår,förstår inte varför alla tycker illa om röd mjölk,det är ju gott.Det smakar grädde och grädde är ju gott?!
 
Ska tvätta kläder snart hejdå.Flummigt inlägg.Ja.:)))
 
//TANZILA











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype