Inlägg 8 - Vart jag vill bo

Jag skulle vilja bo i ett modernt hus med stora panoramafönter, fin inredning och huset ska ha en vacker utsikt mot havet eller vattnet. Huset ska ligga någonstans där det är varmt och där jag kan sitta ute på morgonen och äta frukost i lugn och ro, sola i morgonsolen och få massor med D-vitaminer.
 
På kvällen ska jag kunna äta middag vid poolen och därefter kolla på stjärnorna, myggfritt haha. Det ska även finnas lite gräsmatta och en trädgård där man ibland kan sitta och relaxa. och så vill jag ha snygga grannar som brukar klippa gräsmattan toppless! Sådär vill jag bo! Shit vilket drömhus.. 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype