Heeeeey ♡

Sådärja, nu är jag äntligen hemma och sover i min egna säng.
Jag sover över på sjukhuset igår natt eftersom jag gjorde min operation så pass sent på eftermiddagen. Sövdes ner runt 2 och vaknade sedan runt 5.

Det känns verkligen skönt att ha det gjort och nu är det bara min tur att kämpa mig tillbaka till ett normaltillstånd. What a fun life liksom, jag kommer inte få vara med på idrotten i sex månader och jag kommer vara helt återställd så att jag kan hoppa och springa som jag gjorde för ungefär tre år sen, om ett år kanske. Så det är bara dags för mig att börja bygga muskler runt knät och låret.

Nu ska jag mysa vidare i sängen där jag som mest antagligen kommer att hänga.

Puss
Hanna












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype