Du har en blick som dröjer sig kvar

Har ingen aning om varför jag är placerad just på golvet men ah, whatever.
Jag rappade upp min trötta röv och duschade mitt nyklippa hår, rakade ett och ett halvt ben och noppade ögonbrynen lite. Kände mig seriöst som en grottman som inte sett sig själv i spegeln på 50 år eller längre.
Så jävla skönt att få känna sig som en kvinna igen..
Knät blir bättre för var dag som går. Varken huvudet eller magen krånglar längre. Dock har vi inte en massa mat som jag vill käka. Nudlarna är slut och jag pallar inte äta Gorbys eller Billys, seriöst jag har ätit det allt för många gånger i mitt 16, snart 17 åriga liv. Det är inget jag frivilligt äter längre.
 
Aja, Tanzilan klagar som fan på att jag ska blogga mycket nu när jag ändå ska stanna hemma i två veckor från skolan så det är väl bara att börja ladda på.
Be ready för jag kommer att fixa några av mina famous matinlägg.
 
Puss!
Hanna
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype