SUMMERBURST

Kom på en sak som jag tänkte berätta när jag läste Hannas inlägg!
 
SUMMERBURST!
 
Jag har köpte min biljett och nu förtiden går jag omkring och bara längtar till sommaren. Asså hype! Fatta David Guetta och Calvin Harris! Nej jag kan fortfarande inte fatta! Det här kommer bli EPIC. GAASCH
 
Troligtvis ska vi även åka till Göteborg och se på Håkan Hellström och bara ha det riktigt mysigt! 
 
Den här sommaren kommer att bli den bästa någonsin! I can't wait!!!
 
 
TAAAGGGGAAA!!
 
Nu måste jag sluta drömma om framtiden och återgå till pluggandet. Sista provet imorn och sen bajsar jag på skolan och draaaar!


hivvenation    •     •  

Åååh avis chey här borta!!! Ersätt mig med en pappdocka tack.










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype