SMS.

Jag - Du är barnslig och jag ogillar dig väldigt mycket.:)
 
Han - Taskigt haha
 
Jag orkar inte vara snäll mot nån har märkt att man inte får nåt tillbaka
 
Dra åt helvete helt ärligt
 
:)
 
Vet du varför? För att du utnyttjar alla
 
Jag orkar inte bry mig om människor
 
Nej det vet jag väl
 
Du känner inte mig o ja jag utnyttjar alla
 
Du får ogilla mig hur mycket du vill,för kommer ihåg när du sa att om nån gör nåt mot dig gör du det tio gånger värre,det gör dig till en sjuk individ.Du har aldrig gjort något för mig.Du märkte aldrig när jag var ledsen och om du menade det du sa nyss till 100% är det sista gången vi hörst.Hoppas du får cancer och dör.
 
Jag är en hemsk människa och jag får leva med det.Jag hoppas jag får cancer och dör.
 
Bra! Hejdå hoppas du kommer på pappas begravning åtminstone.För vår familj,vi uppskattade dig,speciellt mamma,men eftersom att du inte bryr dig om någon så antar jag att vi inte ses mer.
 
 

Med darrande händer har jag mobilen i knät och slutat svara. Jag tror att när två personer med starka personligheter och två personer med ströningar möts blir det bara kaos och skit av allt. Och jag tror att man till slut efter allting bara stänger ner sina känslor och helt enketl slutar bry sig.
 
//TANZILA
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype