äre nån som vill strula?

Hello guys!
 
Jag hoppas innerligt att denna vecka kommer gå snabbt så att jag bara kan pusta ut och sova mer än åtta timmar. Eller mindre. Jag vet inte...
 
I alla faaaaall så drog jag och Becca till Vällingby igår för att köpa de sista julklapparna vilket var hur mys som helst med de vanliga juldekorationerna osv.
Det gick snabbt då jag redan visste vad jag skulle köpa så allting gick på runt en halvtimme och sedan drog vi hem igen.
 
Har inget intressant på hjärtat förutom att jag ska på Veronica Maggio den 1:a februari, att jag fyller 18 om 127 dagar och att jag förhoppningsvis ska på Summerburst om 177 dagar.
 
puss
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype