Fans

Heeeej
 
SJUKT länge sen jag skrev! Har varit så upptagen med att inte göra någonting. Ursäkta min svenska, har varit borta alldeles för länge så att jag har glömt svenska. Jag blir inte ledsen om ni kommenterar typ "omg gå tillbaks till SFI" eller något sånt för jag förstår inte hellre vad jag skriver eller säger ibland. life is hard.
 
Men hur har ni haft det i sommar? Själv har jag haft det suuuupert! Börjat skolan? AAAAA Jag började i måndags, inget jävla mjukstart där inte nejnej jaa då köp på då alla duktiga elever! fyyyfan uschusch! Men jag tyckte att det var lite kul att få gå tillbaks till det vanliga livet igen. INTE
Näääddåååå så dåligt tycker inte jag om skolan. Förutom allt plugg och skolmaten så tycker jag att skolan är rolig hihihi med alla underbara kompisar och det fin fina vädret whooooo!
 
Skulle kunna sitta här och skriva värsta kärleksbrevet till mina kära läsare (som fortfarande finns kvar trots att vi är så sjukt dåliga på att uppdatera) men det är tyvärr dags för mig att sova :( vill bara säga att jag gillar er mina fans jättemycket! Mer än mina lata bloggkamrater haha nämner inga namn H och T
 
godnattpuss
Gamm
 
 


hivvenation    •     •  

Hej gamm jag är ditt #1 fan










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype