:)))))))))

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel? Jaaa buhu :(
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Nja nje nej, inte än i alla fall
Hur många har du varit kär i? Två
Är du kär just nu? Nej inte vad jag vet 

Tio frågor om dig själv.
Namn? Hanna
När fyller du år? 23 April
Några piercingar?I öronen
Vad har du på dig just nu? Bikinitrosor och en New York Rangers-tshirt lol
Vad tycker du mest om hos dig själv? Ibland tycker jag om mina ögon och mitt hår
Vad är du bra på? Komma på att i slutändan har jag gjort en massa saker som är fel och som jag vill ta tillbaka
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj och mina underbara vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med nååågoooon

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Ingen
Vem är den roligaste av dina vänner? Som jag kommer på bara sådär är nog Alva, min skrattfia<333
Vem är snyggast av dina vänner? Alla är råsnygga

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Svettats som en gris och varit i skolan
Vad ska du göra nu? Plugga mhmhm
Har du gjort något dåligt idag? Ätit chips till frukost, dock så kompenserade jag upp det med avokadomackor efter haha
Vad har du ätit idag? Mazza mat
Har du duschat idag? Yes, fresh as always
Är du trött nu? Inte särskilt

Annat.
Hur mår du just nu? Bra!
Är du hungrig nu? Nej, åt precis
Vad är klockan nu just nu? 19.52
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen och tumblr

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Jajamensan
Vilket är ditt favoritband/artist? Coldplay, Oskar Linnros, Beyoncé, Kanye West osv
Vad gillar du för musik? Allt möjligt!

Kärlek.
Är du kär just nu? Nja, men har några span haha
Har du kysst någon idag? Nej
När kysste du någon senast? Typ.. Midsommar
Är du romantisk? Ingen aning haha
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande ja tack
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej
Vem sov du senast bredvid? Kommer inte ihåg
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Runt 18 tror jag
Hur ska din tjejen/killen vara? Snygging, omtänksam, mysig, bra humor, aksufhasushf allt sånt där som man vill att killar ska vara herregud..



Anonym    •     •  

Du är så söt Hanna!!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype