Vi springer genom natten och jagar morgonen

Tjohej!

Klockan är fyra. Jag ska snart bädda min säng och sen gå och lägga mig. Efter det här inlägget. Snart

Det är faktiskt första april i skrivande stund. Många har redan börjat lura folk på Facebook, jag är gravid osv. Och jag funderar också på att jag ska göra något sånt...

Godmorgon mamma, jag måste berätta en sak.. Jag är gravid. HAHAHA Om jag kan hålla masken kommer mamma bara stå där och gapa och några sekunder senare börja flippa. Om inte hon kommer på att det är första april förstås. Men det tror jag inte.

Bara 16 dagar kvar till min dag. Lovely!
Ska bädda sängen nu, gonatt

Gamm












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype