kom ihåg en sak...

haha men gud kom att tänka på när jag var i danmak när jag var runt 6-7 år och så var familjen vid en lekplats som hade världens fetaste upplåsta grej som man kunde hoppa på som en galning och jag hoppade och skrattade så mycket att jag kissade på mig. sedan när vi skulle gå hem till vår stuga vi bodde i var jag så trött att pappa fick bära mig på sina axlar.
hashashsajhsajhsahjashjsahsahashhahahahahahahahahaha...
pappa♥
 
 


Hivve    •     •   http://fagliferawks.blogg.se

HqhahahHHHAHAHAHAHHHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH HUE KISSADW DU PÅ DIG?! Omg kärlek till dig hanna

Svar: asså jag skrattade så mycket att jag kissade på mig hahahahahahahahahha
teenagelogic.blogg.se










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype