I’ve traveled all this way for something

Idag tog jag en jättemysig prommis med pappa och Tovzter.
Vi gick runt Grimsta och pratade om allt möjligt, skola, fester, droger, polisen, familjen, sommaren whatever.
Tova sov som en stock i vagnen och jag försökte ta kort på fåglar men ingen verkade vilja stanna kvar på sin plats eftersom att varje gång jag tog upp kameran och var i närheten av dem var de borta på en gång. Shit, luktar jag äckligt eller?
 
Anyways, har tagit en massa söta kort på lilla Tova nu när jag äntligen kan använda kameran. Fick verkligen kämpa mig in i mormors förråd eftersom mamma har ställt in en massa skit som hon inte ville ha i lägenheten men som kanske kommer bra till hands om vi skaffar landställe!
Kände mig som Spiderman, lekte vig och hade värsta balansen. Kunde dött...
 
Hoppas att all snö försvinner tills min födelsedag, solen kan verkligen inte ge sig. Det är så himla skönt utomhus, dock så blåser det kallt vilket är lite tråkigt när man går runt med fel tröja under skinnjackan haha.
 
Vi får gäster snart så jag ska vara social under denna eftermiddag, sedan ska jag skriva på min svenska-nationella-redovisning. Pappa gav mig skitbra idéer om vad jag kunde snacka om. Jag ska prata om framtidens mat och hälsa!
 
Puss!
Hanna
 
 


Hivster    •     •   http://fagliferawks.blogg.se

Åh min herre jöstanes cp. Hänz, jag kommer gråta om du lägger upp en till sån här bild. Har stirrat i flera timmar, hur söt kan man vara!??!?!

Svar: HAHAHA älskling jag kommer lägga upp tuuuuuzen bilder <3333
teenagelogic.blogg.se










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype