Fri till slut

Jag hade en sådan underbart härlig känsla igår. Jag var så trött, hungrig men samtidigt så otroligt glad och lättad. Jag klarade av min svenska redovisning som jag gått och kämpat med i tusen år kändes det som.
Enda sedan nian har jag börjat noja mig inför presentationer, redovisningar, tal whatever. Ingen aning om varför, men något satte sig i huvudet på mig och jag klarade inte av att göra dem helt enkelt.
 
Jag tror dock att jag lite övervunnit den rädslan, eftersom jag gjorde redovisningen igår utan att sluta andas och sedan springa ut gråtandes. Vilken jävla fucking lättnad (ursäkta min franska).
Jag tror inte ens att jag rodnade.
Dock gjorde jag det när jag blev ifrågasatt utav min lärare innan jag skulle göra redovisningen eftersom jag ville göra den först och inte hade lämnat in ett visst papper innan.
Blev så jävla lack och ville smälla dörren i hans ansikte. Pruttäckel... Ok ska inte vara taskig, det var mitt fel att jag inte lämnat in det but so whatever.
 
Nästa vecka är det min vecka!! Jag fyller år på tisdag och är sjukt peppad, hehehhehhsheheshehsehse.
Vill få födelsedagskänslan♥♥♥♥♥♥
 
Aja, försöker fixa en film så att jag kan göra en filmanalys åt den på något vis men eftersom den vägrar att laddas klart blir det nog inget. + att den ska vara inlämnad imorgon. tpl,fml...
 
Puss!
Hanna
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype