Dansen före döden

Vet inte varför jag inte har bloggat men jag tror att anledningen är att jag måste blogga om Dag 4 - Vad är kärlek? Och har liksom gått runt och funderat på det och kommit fram till att jag inte riktigt vet vad det är men jag ska svära en ed vid att jag ska skriva det inlägget! Här med svär jag Tanzila Mir att jag ska skriva Dag 4 - vad är kärlek snarast!!
 
Imorgon ska mina gamla kompisar och nya samlas, för imorgon är det valborg. Jag vill att imorgon ska sluta bra,vill gå hem med ett leende på läpparna och att det ska bli ett fint minne.
Imorgon ska bli bra,bra även om jag börjar tidigt och slutar sent och även om vi har sjukt mycket plugg den här veckan och även om skolan äter upp mig inne ifrån.
 
Jag undrar om man får ett pris när man dör. Mer värd än all guld och dyra saker, något som inte går att jämföra med något som inte existerar på jorden. Ett jävla pris för att man gått genom och klarat av livet.
 
//TANZILA











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype