Jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans.

Visst dör vi om solen försvinner?Visst försvinner solen när alla stjärnor blivit till stenar?Och visst säger man att tiden läker alla sår.Det säger alla,det säger jag.Jag har inte bloggat och jag vet inte varför.Jag skulle kunna skylla på att jag har för mycket att göra,men det har jag inte.Jag skulle kunna skylla på att jag har canser,men det har jag inte heller.
 
Varför går det inte sätta ord på saker?De förstår inte mina texter,vad jag skriver.Men jag förstår dem för jag förstår inte vad jag själv skriver.Jag är trött.Trött på att vara trött.
 
Ni som är döva kan se och ni som är blinda kan höra.Vad händer med er som är blinda och döva?Och vad har spegeln för färg?Och varför bor inte fjärliar på månen?
 
Det fattas något och jag är hög.
 
//TANZILA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype