Did you know?

Visste ni att jag...
 
• äter helst MAT till frukost
• har bott i Sverige i 5 år
• sover med gossedjur
• älskar killar med skrattgropar
• har lärt mig av Hanna att det är bättre att lägga oboy före mjölk
• är perfektionist enligt några av mina mates
• är världens segaste när det gäller att äta
• har ett jävligt bra minne
• sjunger för att bli tröttare när jag har svårt att somna
• är en riktig vinnarskalle men ingen dålig förlorare
• pratar ganska otydligt så folk förstår ibland inte vad jag säger
• har inte gått upp eller ner i vikt på ca 1 år
• skriker och pratar högt jämnt
• snarkar
 
-Gamm












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype