Det är så lustigt

Jag tänkte på det som Tanzila skrev i förra inlägget, om vilka som faktiskt läser vår blogg.
Vilka är ni? Ni som aldrig kommenterar men ändå fortsätter att läsa bloggen dag för dag. 
 
En lycka som alltid sprider sig i kroppen när man ser hur linjen stiger med besökare för varje dag, jag tror vi alla på bloggen blir hur glada som helst att det faktiskt är folk som tycker om vår blogg! Vi har haft blogg förut och aldrig har vi haft såhär många läsare.
 
Så jag säger bara taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack mina finisar som pallar köra förbi vår blogg och läsa om våra sjukt ointressanta liv. Jag tror inte direkt att vi skriver denna blogg för oss själva, utan för er som läser den!
 
Kommentera hur mycket ni vill, fråga konstiga frågot om hur många mackor med falukorv jag ätit denna vecka eller något helt annat. Hahahaha :D
 
ciao
peace
 
Tumblr_madpt23seh1rus4iro1_500_large


Victoria    •     •  

Tjoooo Jag läser!!! :D










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype