tjing tjong kines, var det du som fes

Nämen hej mina fina, jag är tillbaka för tillfället för att fylla upp denna livliga blogg med mina inte så livliga inlägg. Nä jag skojar vår blogg är hur fin som helst! Dock är den inte längre fylld med mina fina kamerabilder eftersom vi tror att den har blivit stulen. Vi har haft tusen visningar nu känns det som i huset, och antagligen är det någon av de som varit där som har tagit den. Är så himla depp över det. Det enda som är bra nu är att vi äntligen har sålt huset, och slängt försäljnings-skyltarna!
Jag kommer kaosa sönder Alvik med mitt tuggeri från Nälsta-orterna. Nälstabarn forever and ever.
 
Vad som är viktigast idag är att det äntligen är loooooooooooooooooooooooooooooov. Känns så lustigt att ha lov i en skola man aldrig gått i förut haha. But i'll get used to it, bitches.
 
Hoppas att jag kan få tillbaka min kamera snart... Annars kommer jag dö. Nejmen ah, kanske.
 
ciao
peace
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype