Every raindrop is a waterfall

Hejsvejs
Allt bra med er? Det är bra med mig.. Tiden bara rinner iväg.. Har inte gjort någonting förutom sova, äta och kolla på film. Det känns inte bra. Får panik!

Jag har ok mycket plugg och tråkiga saker som jag måste bli klar med innan skolan börjar och allt måste jag göra innan jag åker till landet på torsdag. Livet är hårt. Fast jag älskar livet ändå

Nu ska jag sova. Så jag inte sover bort hela dagen imorn, puss
-Gamm

 



Anonym    •     •  

Every Teardrop*

Svar: http://forum.idle-games.com/attachment.php?attachmentid=2102&d=1340035556
teenagelogic.blogg.se










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype