Heder till er som är kvar.

2012.Det är förfan öppet hus snart.Det var inte så lång tid sen man själv stod och skulle välja skola.Känns helt sjukt när jag tänker på tiden.Egentligen.Konstigt.
 
2012 har varit ett annorlunda år.Har funnits perioder då jag legat sömnlös i sängen.Tider då jag skrattat tills jag fått magkramp,levt och känt mig lycklig.Har förälskat mig och pissat i ett träd i Nälsta.Förlorat vänskaper,funnit nya och räddat en del.Jag har till och med gått ut grundskolan.Med andra ord måste jag erkänna att år 2012 har levererat mer än bara siffror och årstider.
Jag är Tillbaka.
 
Jag avslutar med att säga som Paul.Jag har levat.
 
//TANZILA











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype