Dags att leva livet

Hej alla fina!
 
Yes, I'm back!
 
Har så mycket att skriva om att jag inte orkar dra upp allting, eftersom allt är så tråkigt att läsa här på bloggen eftersom det inte är intressant nog för er, lol.
 
Gymnasiet är liksom något helt annat än högstadiet. Jag har lyckats må så mycket BÄTTRE i Bromma. Jag ska inte sitta och trycka ner mina tre år på Vby men alltså haha, det är mycket bättre nu.
Man slipper allt det gamla och vanliga och kan skapa nya vanor som man mår mycket bättre med.
 
Jag har så roligt att jag liksom faktskt typ längtar att få dra iväg till skolan och vännerna nu om dagarna. Dock är måndagarna ett stort jädra undantag eftersom jag börjar 8.30 och slutar 12.40. Känns liksom inte riktigt värt att dra till skolan då och gå på tre kuliga lektioner. Öhähhähä
 
Well well, har gjort tusen prov och haft någorlunda mycket ångest över dem men det löser sig nog,
 
Ska göra något, typ äta muffins och dricka fett med mjölk. Det är så galet gott att man dööööröröörörörör..
 
ciao
peace
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype