Be my mirror, my sword, my shield

Helt plötsligt kom jag på att snön finns här i Sverige. Liksom... borde den inte komma snart eller har jag fel? Om exakt en månad är det julafton och jag vill verkligen ha riktig snö på jul. I och för sig ska jag vara i Falun och fira så det är väl ganska förutsägbart att det kommer vara tre decimeter snö där, hahah.
 
Jag måste skriva önskelista snart också, gud hahaha, jag vet seriöst inte vad jag vill ha längre. Förut var det ju alltid så att man önskade sig något speciellt i julklapp men jag har ingen aning längre. Att önska sig en ny kamera efter att min stulits och vi polisanmält den känns det ju lite onödigt men jag vill så gärna ha tillbaka den eller i alla fall ha en kamera!! Nu blev jag sur... *Bitterfitta*
 
Måste tänka på vad jag ska köpa till mamma,pappa,syrran och jenny också. Varje julklapp ska ju liksom ha en mening. Det är ju inte så att jag köper en present bara för att jag MÅSTE. Älskar att se deras ansikten när de öppnar presenterna, hihi!
 
Haha julbelysningen i Vällingby gav mig seriöst epilepsianfall och rejäla illamåenden. Över hela gången där de flesta butikerna är hänger det slingor som liksom skakar/sprakar, alltså man blir helt snurrig. Fattar inte hur de tänker jävlarna.
 
Pappa ville att jag skulle "inreda" lägenheten med vårt julgrejs nu i helgen så ska göra det imorgon! Nästa helg är ju första advent och då flyttar jag och Sofia in i mammas nya lägenhet i Alvik. Är sjukt taggad men det är fortfarande lite sorgligt att lämna Nälsta som man har bott i i nästan hela sitt liv..
 
Ska titta på någon serie nu.
 
peace
ciao
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype