You're my sunshine on a rainy day♥

Yoo!

Yes! Måndagen är äntligen slut! Jag slutade klockan fem idag pga. hemspråket (anledningen till varför jag hatar måndagar). Efter skolan kom Tanzi och Hivron och vi testade klänningar.. hehe typiskt tjejer. men vafan, vi är taggade inför balen ju!

Jag har fått sjukt många myggbett på axlarnar och halsen från grillningen hos Thomas mamma igår och det kliar som fan!!! Men min personliga läkare Hivron säger att jag absolut inte får röra eller kliar dem så jag lideeer!!! hahaha hur får man bort dem? o.o

Äh, hade svårt att somna igår så nu är jag ganska trött. Ska lägga mig i sängen och spela lite spel och lyssna på musik nu. Hejdå!
ps. måste nog ta och dansa soldansen snart för att få fram solen.. vilka är med mig? Tanzi? Hivron? Hanna?
~Gamm


sommartider = glasstider












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype