So here's the thing

TANZILA ÄR HEMMA OCH JAG HAR KRAMAT SKITEN UR HENNE!!!!!!! OCH HON SER UT SOM EN ASSTOR BAJSKORV.

ah, alltså blev typ lite glad när jag träffade henne idag för hon luktade så himlans gott.

äntligen har jag min snackbästis tillbaka!! det har varit så tyst i mitt huvudet när hon har varit borta.

men i alla fulla fall, she's back bitchez...

eftersom One fucking Direction är i Stockholm tänker vi kanske dra dit på söndag och våldta dem för välgörenhet.
man måste ju slå till när man väl kan, eller hur? eyeyeyey

och för er som har twitter och tänker skaffa nu när jag nämner det fuckade min gamla upp eftersom jag skaffade ett najsigt virus som gjorde så att jag skickade massor med meddelande till andra osvosv

jaja jag heter nu i alla fall: hanna_wallberg

ska tumblra lite. sssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeesssss

xoxo
Hanna











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype