NÄR DIN ORK TAR SLUT.


Det var då allt började,gårdagens natt.Somnade halv 12,vaknade runt tre av att min
kudde
var blodig och blodet rann från min näsa.Det bara fortsatte och fortsatte,låg säkert
 vaken i två
timmar tills morgonsolen inte kunde få mig att somna om igen.

Det var okej från början,första timmarna.Skoldagen alltså.Men sen kom jag att
 tänka på allt jag
måste göra,det jag missat och allt nytt.För mycket att tänka på,för mycket plugg.
Hjärnan värker
och käkarna är spända hela tiden så får ont i hela huvudet.
Jag bloggar säkert mer och om roligare saker när skolan inte tar
över mitt liv.

I slutet var jag trött och hungrig,när jag kom till porten var ingen hemma och
nycklarna hade jag
inte heller.Satte mig på gungan och då bara kom tårarna,de bara kom och
kom som näsblodet
imorse.Där jag satt ensam på gungan kände jag att ingenting kunde bli värre,
men sen kom jag
att tänka på mina bästa och fina vänner.Vad skulle jag gjort utan er?

Även fast mitt huvud är fullt av tankar och sten som väger,även om mina ögon känns som tunga
klot och även om jag knappt förstår vad jag läser och skriver vet jag att jag har er och jagg vill
tacka er för att ni alltid får mig glad och jag önska jag kunde göra detsamma.♥

//YUNA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype