life goes on.

tjaaa!
hahahaha vart riktigt förbannad där men nu har jag lugnat ner mig! Det är fredagskväll och jag sitter nu här med doftade stearinljus runt omkring mig. livet är ganska härligt ändå! hihihi

Idag var jag med de bästa efter skolan. Kul? aa förfan! hahaha GALET!
Vi välkomnar tillbaka Tanzila the Gozilla! kul att ha dig tillbaks! She's black!!... oj jag menar back! HAHAHAHAHA

Imorn ska jag tvätta och sen vet jag inte riktigt än. Får väl se vad som händer.. men hoppas på något kul! Killarna ska ha en pokerkväll. kul för dem som kan spela poker!

Nu ska jag nog kolla på dramaserien, måste komma ikapp Hivron! Vi hörs!♥
~Gamm
todaaay











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype