JAG HAR BRUTIT ALLA LÖFTEN SOM DU HÖLL.


Allt som är och allt som varit,allt vi tänkt och allt vi drömt om.Alla våra högtflygande planer de sprack på små detaljer som man glömt.Jag trodde att jag visste vad jag ville men vad fan jag är så ung och dum och hög och full och sjuk och frisk.
Allt värt att veta har du lärt mig men du säger att jag inte står i skuld så håll ditt huvud högt för jag älskar allt du gör.Håll ditt huvud högt.Det är allt man kan begära.

Jag vet att du gav mig all din kärlek utan krav på en motprestation.Åh som jag önskar jag var värd dig att jag kunde ge dig nånting lika stort.
Men du vet hur jag är och kärlek har jag släppt fri ur mina händer för länge sedan.Skulle äta gräs,ge tredje världen en skymt av hopp och ge Hitler liv om jag kunde känna den känslan jag kände förut.Men då är då och nu är nu.Jag är en hemsk människa som lurar pojkar,men inte med flit.Men inte med flit.mina känslorna växlar som aprilhimlen.
Jag är som regnet som får alla daggmaskar att gå på alla gator,men plötsligt kommer solen och då är allt försent,solen torkar och bränner,ingen väg tillbaka.Cyklar kör över rakt mitt över,halverar kroppar.Gubbar kliver och trampar och kvar finns bara orörliga torkade mosade maskar.Fy så hemskt men så är det nog.Och det är nog alledeles för sorgligt.

Till två jag har sårat,om inte fler.

//YUNA♥


Nathalie    •     •   http://www.h0minem.blogspot.com

Verkligen vackert!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype