i don't want to be friends. i want to marry you

Till kära Tanzila.
8 dagar utan dig kommer kännas ganska tomt. Vems melonas och skinkor ska jag taffsa på nu då?! faan!
Hoppas att du har kul där borta iaf. Jag vill också! åhhh om du inte kommer tillbaks med värsta solbrännan kommer jag ge dit fett med stryk! bara så att du vet! ha det bäst!

Till kära läsare.
Jag har fått tillbaka min spotify nuuuu!! aaaahhhh känns som jag har fått tillbaks mitt liv. hahahaha
undrar just nu om jag orkar gå till grönan och shuffla med  LMFAO på fredag.. det kommer typ regna.. :(
aja vi får väl se vad som händer! Jag ska ändå på många konserter där i sommar! åh härligt!

men nu. godnatt♥
~Gamm

521956_218258958284872_103925996384836_379834_937378068_n_large











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype