Friendship is just a word but my GILRS give it a whole different meaning♥

yoyoyoo!!
Gud vad tiden går snabbt! Slutade vid halv fem och då gick jag och Dilvan ut på en promme med våra klackar.Practise practise practise inför balen!Inte så jäkla lätt var det. men det gick! Senare kom Tanzila Mir ut och joinade oss. myspys!

Nationella prov i matematik imorgon. Inget att vara orolig över men jag känner ändå lite oro i min mage. jaja det kommer säkert gå bra! Vi får hoppas på det i alla fall! Det blir NP på förmiddagen och sedan på eftermiddagen blir det träslöjd och musik. Fett najsig dag! :D

Kanske bloggar igen om jag orkar. hihihi cya!
~Gamm

söta brudar











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype