femton centimeter

yoo!

Vill se Top Model nu men de ska kolla på film. Jag är trött och har lite ont i mina fötter. Har gått runt i stan med mamma. Hittade inga balklänningar men ett par klackar. 15 cm. hahaha får se hur länge jag klarar av att gå i dem. hihihi jag får visa er dem nån gång!

Nationella prov i matte imorgon. Är inte så orolig men ändå liite. hahahaha jag kommer få en smisk av Hivron om jag har mer än 5 fel. Det kanske är det jag är orolig över. :(

Ska snart sova.. kommer nog decka på en gång. 43 dagar kvar till skolavslutning. shit!
~Gamm



Hanna :*    •     •   http://fanbyharrystyles.blogg.se/

Fin blogg! :D

Allt bra? ;D










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype