cashflow

Tjabbaaaa!

I'm back! Inget plugg denna helg, så grymt skönt.

Ska sova bort typ all tid och bara njuta av att slippa skolan nu, även om det bara är två dagar man vafuck.

Idag fick jag mitt bankkort, jag spärrade mitt förra i måndags eftersom jag behövde byta kod till det, så nu kan jag äntligen shoppa galet! Behöver verkligen nytt nu till sommaren, har bara tråkiga höstkläder. Hahaha :D

Alla snackar om LMFAO på Grönan, fan skulle vilja dra dit men har ingen ork i min kropp. Är så sjukt tröööött.

Well well, saknar Tanz som en galning. Jag hann inte krama henne innan hon åkte för jag glömde helt bort att hon skulle till Mallorca. Åååhhh!!

Aja SO-provet gick bra som satan!! Hoppas på ett bra resultat! :D

xoxo
Hanna













Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype