Världens lyckligaste

Heeeej alla fina!
Nu är alla tillbaka i Sveariket fast ni liksom inte riktigt har märkt det eftersom det är bara jag som har bloggat...
Men i alla fall, igår var det baaaaaal!!
Allting var så sjukt roligt, har aldrig dansat så mycket! Åh skulle lätt kunna göra om allting om och om igen.

Jag har inte särskilt många bilder på iPhonen och jag glömde sladden tror jag så ni får vänta tills Gammgamm laddar upp alla galna bilder. :D

Kvällen var galen igår och avslutades men helgrym eldshow av två fritidsledare från vårt uppehålsrum.

Idag var sista dagen och jag stack hem direkt efter att ha städat ur skåpet. Kramades lite med min NO-lärare för det var sista "lektionen" med henne haha. :(

Wellwell ni får nöja er med några halvkassa bilder från igår och idag.

xoxo
Hanna












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype