the city never sleeps

Hejsan mina små söta bananflugor, Hanna här.

Har ultratråkigt, mitt rum är ett enda jävla bombnedslag och jag pallante städare.
Vet inte riktigt hur dagen ska fortsätta... Är ju trots allt ledig och som jag sa igår så har jag ätit och sovit typ...

Drog upp runt elva för att jag blev så sjukt hungrig. Hade gått upp innan vid nio för att slå en pink och jag lyckas aldrig somna om efter att gått upp en snabbis. Irriterande! :(

Är så sjukt sugen på en fet räkmacka med ägg på och nån god dressing.. När vi var på Fotografiska (världens tråkigaste museum) åt jag en himmelskt god räkmacka. Sååååå gooood!!

Hmm aja... får hitta på något bra som jag ska äta.

xoxo
Hanna












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype