soooool

hej!
Gud vad folk bloggar! Go girls! hahahaha
Jag vill bara slänga in ett snabbt inlägg och säger att jag ska baka nu! hihi det blir kanelbullar för jag är så jävla sugen på det! Mums!

Idag har jag sovit bort halva dagen därför att det var inget vidare väder imorse men nu lugnar det ner sig.. sol och grejer här whopwhop! :D åh jag vill bada!

Folk åker bort den här veckan inklusivt mig själv.. Vilman åkte i fredags, Hanna åker imorn, Max på tisdag, Hivik på onsdag och jag åker till Grisslehamn och firar midsommardär på torsdag! Hoppas att Mir känner sig ensam här i huvudstaden... moahahahahahaha känner mig evil.. neeej jag ÄR evil hahahahahaha

nej men nu ska jag inte slösa bort mera tid på det här! shit är klockan redan fem?! gaaah hejdådå!
~Gamm


saknar Åland och de här gulingarna  :(












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype