SOM FÅR EN ATT SÄGA I NATTEN `JAG BEHÖVER NÅGOT STARKARE´


Han hade inte fel då han sa att tiden går snabbt,dock har han fel i en sak.Han sa att tiden läker alla sår.
Bullshit.Intensiva dagar.Har haft det för bra,för många myggbett,för mycket dans,för mycket musik,har
skrattat tills revbenen värkt.För mycket bad och frys och solbrännor.För många tårar.

Igår gick jag ut grundskolan.Då min mentor sa att det var herrarnas tur att gå fram och ta tårta brast
det.Alla killar stod bara där framme och jag kunde inte tänka mig något värre än att lämna min klass.
Aldrig.Jag vill spendera varje dag med dem,skratta gråta älska och hata dem.
Och inte sa han att det skulle göra så ont att förlora 20 syskon man växt upp med.
Jag vet att alla i klassen inte läser bloggen men vill verkligen säga att jag gillar er otroligt mycket och
ingen kommer någonsin kunna sudda bort åren jag haft med er.9B

//YUNA


Helena    •     •  

Kommer sakna er så mycket♥










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype