packat & klart!

tjenatjena årets solbränna!
 
Tänkte hoppa in i duschen men syrran är där inne. Blogga var det första jag tänkte på då! Vi ska bege oss till Arlanda om ca två timmar. Man ska vara där 2 timmar innan flyget lyfter. Mitt flyg lyfter kl18.. Så kommer nog sitta och chilla eller springa runt som en galning i två timmar där. höhö
 
Tårtkalasvideo...... jag har inga kommentarer. Jag och min syster såg den igår mitt på natten och vi garvade tills vi fick ont i magen och tårarna bara rann. inte okej! Det där borde vi göra varje sommar tjejor!
 
Nu har jag tyvärr inget mer att säga förutom att jag vill önska er en trevlig vecka här i Sverige och så ses vi när jag kommer tillbaks! jag kommer sakna bloggen men mest mina tjejer! hejdååååå!♥
 
ps.vi hae wi-fi på hotellet så jag kanske bloggar där då och då men bilder blir det inte! Men min mobil och jag är inte bästa vänner och jag hatar att blogga från den så vi får se! ska göra mitt bästa för er!
 
~Gamm
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype