Lite glad sådär

Heej på er!
Blev lite glad imorse eller ah runt typ halv tolv för då såg jag att jag hade vunnit en tävling där "priset" var att vara huvudroll i en sjukt bra novell som  heter onedirectionernovell.blogg.se. Värd att läsa om ni har lust haha! :D
Idag ska jag ta en snabb tripp till Gamm och titta på film med henne och Tanz. Ska bli mysigt eftersom vi inte kommer träffa varandra på en vecka typ eftersom jag drar till London nu på måndag.
Gaah ska bli så sjukt kuuul! Håller på att kolla lite grejer som vi kan göra, letar efter någon bra hemsida som beskriver mer om ett Harry Potter-museum som ska finnas typ precis utanför London. Vill verkligen åka dit, skulle vara sjuuukt coolt för de har vissa ställen där de har spelat in. Åh! :D
Well, måste äta något sen skjutsar mamma mig till Gamm! Whoop! :D
xoxo
Hanna




Melissa    •     •   http://onedirectionernovell.blogg.se/

Aww tack så mycket! Haha hade ingen aning förrän du kommenterade :P Du har säkert bidragit ^^ ♥










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype