lek inte med grannens barn för du kan få horn i pannan då

tjeeena mitt bena!
 
usch vad jag luktar tårta! hahahaha Jag hade så kul idag. Efter tårtan och alla korvar jag har ätit så mår jag så illa så att jag skulle kunna spy men ändå skulle jag kunna äta lite mer.. hahaha 
 
De här hemma har gjort äppelpaj så jag ska nog smaka lite grann höhöhö. Nu blir det fotboll för min del.. latinofotboll höhöhö. Jag håller på Spanien därför att Portugal har Ronaldo i sitt lag.. kan inte förstår folk som tycker att han är snygg, bläää!
 
Bloggar mer senare på kvällen då! cya latah alligatah!
~Legenden Gamm
 
jag idag.. tycker inte ni att jag ser yngre ut när jag har kortare hår?
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype