känslan är alltid där

Seriously? Kan det inte bara sluuutaaa reeegnaaaaa?!
Visst det är sjukt mysigt när det regnar men det beror helt på vad man har att göra när det regnar.
Just nu har jag inget att göra.. hehe. Och då är det inte så mysigt. :(

I alla fulla fall var några av tjejorna här och vi hade vårat efterlängtade kladdkakekalas! Sååååå gott! Var riktigt stolt över mig själv faktiskt, hehe. :D
Jag gjorde två styckna och båda blev galet goda! Till dem åt hade vi grädde och jordgubbar, smaskens.
Har tyvärr inga bra bilder eftersom jag glömde laddaren hemma hos pappa, men jag kanske laddar upp en halvkass bild senare från mobilen om jag orkar...

Vi tittade på 50/50 och halva Super 8. Vi försökte lite med Maktens Män men ingen tittade riktigt på den eftersom vi alla var upptagna med att göra helt andra saker haha!

Imorgon ska jag antagligen dra iväg till Grönan med familjekompisar, hoppas att det inte regnar föööör mycket..

Well well, en vecka kvar i skolan sen är allt slut! Fatta!?!

Åhh aja... Har tittat klart på hela säsong 2 i Gossip Girl så kommer antagligen bara läsa och bajsa för övrigt.

xoxo
Hanna












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype