good girls are bad girls that never get caught.

yo!
 
Har glömt bort att vi har egna kategorier nu och jag har glömt att välja kategorier.. hähä ska försöka komma ihåg  det från och med nu!
 
Idag fick vi vädert som det brukade vara på sommarn, skönt as hell! Om SMHI har rätt så ska det vara ungefär så här hela nästa vecka! typiskt att jag ska åka bort också.. jaja men jag kommer ha det lite varmare än er så ska inte klaga ;)
 
Vet inte riktigt vad jag vill göra nu.. kanske ska sova? Kommer nog inte kunna somna så lätt då. Jag är rädd för gymnasimbeskedet imorgon. Om det inte bli som jag har tänkt mig så kommer hela min semester vara förstörd. Tänkte att jag kunde kolla på det när jag är tillbaks men kommer nog inte kunna hålla mig! Äh, det blir nog bra. ALLA HÅLLER TUMMARNA FÖR MIG, PLEASE!
 
aja, jag skriver direkt när jag vet vart jag har kommit in. see you later...krokodiler!
-Gamm
 
today.... ouch vilken snygging... hahahahahahahahahaha











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype