FÖR ALLT SOM FLYGER UPP MÅSTE LANDA TILLSLUT.

Det är något i den här världen som ingen har sett, någonsin.Den är söt och stark.Kanske om man kunde se den,så skulle alla slåss om den.Det är därför ingen någonsin har sett den.Världen gömde den så att ingen kan lägga händerna på den så lätt.I varje fall,någon dag,kommer någon hitta den.Den som förtjänar den mest av oss alla kommer troligen hitta den.Jag vet inte vad det är och inte tror jag på den.Han frågade om jag kunde ta på vinden,jag svarade nej.Han frågade om jag kunde se den,jag sa nej.Hans sista fråga till mig var om jag kunde känna vinden,jag svarade ja.Det var då han sa att Denna söta,starka sak som ingen har sett är som vinden.Man kan varken se eller ta på den,men man vet att den  finns.Jag kan ana vad det är,jag har läst om den,hört den och skrivit om den,men aldrig har jag lyckats fånga den. 
 
 
Det är så den har skapats.
 
//YUNA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype